CHRISTUS ONSE LEWE—BINNEKORT OM TE VERSKYN - Charles Spurgeon

CHRISTUS ONSE LEWE—BINNEKORT OM TE VERSKYN

“Wanneer Christus, wat ons lewe is, verskyn, dan sal julle ook saam met Hom in heerlikheid verskyn.” – Kolossense 3:4.

Inleiding

My preek op Sondoggen is baie dikwels die samestelling van die gedagtes en ervarings van die week—‘n handvol gars wat ek tussen die skure versamel het; maar ek kan vanoggend nie die armoedige produkte van my eie onverdraagsame dofheid van gees, moegheid van hart, en siekte van siel aan julle voorhou nie, want dit sou ‘n seker metode wees om julle deelgenote van my ellende te maak.

Ek het deur ‘n woestyn gewandel, maar ek sal nie handvol warm sand onder julle strooi nie. Ek het die vallei van die skadu van die dood deurgegaan, maar ek sal nie die gehuil van Apollyon herhaal nie. Hierdie rusdag is bestem vir ‘n baie beter doel.

Die Onvermoë om te Dien

Skierlik weet ek nie hoe om die aangewese diens van vanoggend te vervul nie, sit ek en herinner my aan die ou minstreel, wat, toe die geniaal van die lied vir ‘n tyd van hom vertrek het, tog opgeroep is om soet musiek te maak. Wat kon hy anders doen as om sy vingers tussen die snare van sy harp te beweeg en ‘n ou bekende melodie te begin?

Sy vingers en sy lippe het aanvanklik mechanies beweeg; die eerste paar strofes het uit hom geval, net deur die krag van gewoonte, en het geval soos lewelose klippe, maar by en by het hy ‘n snaar getrek wat die eggo’s van sy siel wakker gemaak het, ‘n noot het op sy hart geval soos ‘n brandende fakkel, en die smeulende vuur binne-in sy siel het skielik opgevlam—die hemel gebore muze was met hom, en hy het gesing soos in sy beter tye.

So mag dit my gelukkige lot vanoggend wees—om my vingers op die snare te plaas wat so goed die naam van Jesus ken, en te begin om oor ‘n tema te spreek wat so konstant hierdie mure laat weerklink het, alhoewel oninteressante periodes dalk julle geduldige ore probeer. Nietemin sal dit julle lei na iets wat in julle hoop, vreugde, en liefde kan aanwakker, as nie ekstase en blydskap nie.

O, vir die vlerke van arende om ons siele opwaarts na die troon van ons God te dra! Reeds warm my hart met die verwagting van ‘n seën! Voel die aarde nie die opkoms van die son voordat die eerste helderste strale die ooste vergul nie? Is daar nie skerp gesellige voëls wat binne-in hulle weet dat die sonstrale op pad is, en daarom reg vrolik begin om hulle metgeselle wakker te maak om te vertel dat die oggend oor die heuwels spring nie?

Hoopvolle Gedagtes

Sekere hoopvolle, blye gedagtes het binne ons hart ingekom, profeties van die Trooster se goddelike verskyning, om ons siele bly te maak. Profeet die hele aarde nie die koms van die gelukkige dae van die lente nie? Daar is sekere klein bolle wat swel, en blomme wat uit die swart grondpiepe, en sê: “Ons weet wat ander nie weet nie, dat die somer kom, baie binnekort.”

En verseker is daar opkomende hoop binne-in ons hierdie oggend wat hul goue blomme bo ons swaarheid wys, en ons verseker met blye akkoorde dat Christus kom om ons harte weer te vertroos! Gelowige, jy sal weer sy troosvolle teenwoordigheid aanskou; jy sal nie langer uit die dieptes na Hom roep nie, maar jou siel sal op sy arm leun, en diep van sy liefde drink!

Geliefdes, ek gaan voort in die hoop dat die genadige Here sy mees onwaardige dienaar sal gun, en in sy genade ons beste verwagtinge sal vervul.

Christus—Ons Lewe

Ons teks is ‘n baie eenvoudige een, en dra op sy oppervlak vier gedagtes; eerstens, dat Christus ons lewe is; tweedens, dat Christus verborge is, en so is ons lewe; derdens, dat Christus eendag sal verskyn; en viertens, dat wanneer Hy verskyn, ons ook saam met Hom in heerlikheid sal verskyn.

Die Kostelike Waarheid

Die eerste kostelike en ervaringsvolle leerstelling lê in hierdie woorde, “CHRISTUS WAT ONSE LEWE IS.” Ons besef selde dat ons in Kolossense lees wanneer ons hierdie wonderbaarlike ryk uitdrukking ontmoet. Dit is so soos Johannes se manier van praat.

Kyk na sy openingswoorde in sy evangelie, “In Hom was die lewe, en die lewe was die lig van die mense.” Onthou hoe hy die woorde by Lazarus se graf rapporteer, “Ek is die opstanding en die lewe.” Hoe vertroud praat hy van die Here Jesus onder dieselfde karakter in sy eerste epistel—“Dit wat vanaf die begin was, wat ons gehoor het, wat ons met ons oë gesien het, wat ons aangeskou het, en ons hande het hanteer, van die Woord van die lewe; want die lewe was geopenbaar, en ons het dit gesien, en getuig daarvan, en aan julle verkondig die ewige lewe wat by die Vader was, en aan ons geopenbaar is.”

Hoe naby kleef Johannes aan Jesus! Hy sê nie, soos die prediker vanoggend sal nie—Christus is die voedsel van ons lewe, en die vreugde van ons lewe, en die doel van ons lewe, ensovoorts, nee, maar “Christus is ons lewe.”

Die Naderheid aan Christus

Ek dink dat Petrus of Jakobus sou gesê het, “Hy is die krag of gids van ons lewe,” maar Johannes moet sy kop reg op die Verlosser se bors plaas, hy kan nie van ‘n afstand praat, of fluister vanaf ‘n tweede plek nie, maar sy kop moet soet op die Verlosser se golwende bors le; hy moet homself in die naaste, naaste moontlike kontak met sy Here voel; en so stel hy dit, “Die lewe was geopenbaar,” terwyl hy onmiddellik die essensie daarvan raak.

Paulus het iets van dieselfde liefdevolle gees, en al sou hy nie genoem word as, “daardie dissipel wie Jesus liefgehad het,” kon die engel hom wel aangespreek het soos hy Daniel gedoen het, “O man, grootliks geliefd.”

Die Diepte van God se Waarheid

Daarom sien julle, hy spring onmiddellik in die dieptes van die waarheid van God, en vind vreugde daarin om daarin te duik. Terwyl ander, soos die Israeliete, buite die grens staan wat die berg omring, gaan hy, soos Moses, in die plek waar God is, en aanskou die voortreflike heerlikheid.

Ek vrees dat ons hierdie heilige waarheid rondom moet omsingel voordat ons dit ten volle kan betree. Geseënd is dit om by die deure van so ‘n waarheid te wag, hoewel dit baie beter is om binne te gaan.

Laat dit verstaan word dat dit nie natuurlike maar geestelike lewe is waarvan die teks handel, en dan sal ons die onkundige nie mislei nie.

Christus—Die Bron van ons Lewe

  1. Christus is die bron van ons lewe. “Want soos die Vader die dooies opwek, en hulle lewend maak, so maak die Seun lewend wie Hy wil.”

Ons Here se eie woorde is—“Voorwaar, voorwaar, Ek sê vir julle, hy wat my Woord hoor, en glo aan Hom wat My gestuur het, het ewige lewe, en sal nie in oordeel kom nie; maar het van die dood na die lewe oorgestap. Voorwaar, voorwaar, Ek sê vir julle, die uur kom, en is nou, wanneer die dooies die stem van die Seun van God sal hoor; en hulle wat hoor, sal leef.” Vier “voorwaars,” asof om die belangrikheid van die waarheid wat hier aan ons geleer word te wys.

Die Dood in Sonde

Ons is dood in sonde. Daardie selfde stem, wat Lazarus uit die graf gebring het, bring ons uit ons graf van sonde. Ons hoor die Woord van God, en ons leef volgens die belofte—“Ontwaak, julle wat slaap, en staan op uit die dood, en Christus sal julle lig gee” (Efesiers 5:14).

Jesus is ons Alfa, sowel as ons Omega—Hy is die begin en die einde van ons lewe. “Ek het gekom dat hulle lewe mag hê, en dit in oorvloed mag hê.”

Die Belangrikste Waarheid

  1. Christus se lewe is die enigste lewe wat in ons teenwoordig is. Soos ek al voorheen gesê het, ons moet altyd leer om met ons lewens te leef. Niks van ons eie is goed genoeg om te kan leef nie. Al die dinge wat ons goed noem, is slegs duisternis en skaduwees. “Al die dinge is saamgestel in die dood.” Maar as Christus in ons lewe is, dan is ons lewens vollig.

Ek kan nie help nie om dit te herinner aan ‘n ou uitdrukking van die psalmis. “Hy was die lam wat op die altaar gebring is vir my.” En dit is waar; Christus is ons lam.

  1. Christus is die bron van ons lewens! “In sy teenwoordigheid is daar die volheid van blydskap; aan sy regterhand is daar altyd vreugde.”

  2. Christus is ons laaste saligheid. “Hy is die begin en die einde; die eerste en die laaste.” Die betekenis hiervan is dat daar geen ander Heilige is nie. Dit is die een Heilige wat die skande van die mens verlos het; en in die Griekse tyd was daar nie ‘n ander god wat die naam van ‘n god in die wêreld kon dra nie.

Christus—Die Hoof van ons Lewe

“En julle het die verborge lewe in Christus.”

Hierdie lewe is verborge in Christus, en dit kan nie uit ons geneem word nie; want soos die Vader Hom nie kan verwerp nie, so kan ons ook nie van Hom geskei word nie. Hy kan die aarde verskaf, maar Hy kan ons nie aan die aarde voorregte gee nie; ons mag nie geskei word nie, maar ons mag lewe in die koninkryk wat nooit vergaan nie.

Gehoorsaamheid aan Christus

Christus, wat ons lewe is—laat ons dan ons lewens volgens sy leiding neem, dat ons nie uit die lig mag val nie.

Geliefdes, ons het ‘n moet om vir Christus te leef. Ons lewens moet iets reflekteer. Ons moet die verwagting, die hoop, die vreugde van ons lewens hê, wat nie die werklike lewe kan weerstaan nie.

Conclusie

Geliefdes, dit is ‘n groot waarheid; dit is die belangrikste waarheid, en dit moet ons teenwoordig wees. Hierdie is die leidende gedagte van ons geestelike lewe. Christus is ons lewe—hy is ons lewens—en ons hoop dat Hy weer kom!

Mag ons lewens aan Hom toegewy wees, mag ons ons harte aan Hom toevertrou. En wanneer ons Hom aanskou in sy heerlikheid, sal ons saam met Hom in die koninkryk van die hemel heers!

Amen.

Wat is die Lewe?

Kan jy ontdek wat die lewe is?

Dit is waar dat dit êrens in daardie brein en in daardie rugmurg woon, en dat daardie hart met sy voortdurende pomp en gesig iets of ander te doen het daarmee, maar waar is die substansie, die werklike substansie van die ding wat lewe genoem word?

Ariel se vlerke kan dit nie vervolg nie—dit is te subtiel.

Gedagte ken dit, maar kan dit nie vasgryp nie—ken dit vanuit sy wese soos juis dit self, maar kan nie ‘n prentjie daarvan gee nie, of verteenwoordig wat dit is.

In die nuwe natuur van die Christen is daar baie misterie, maar daar is geen onduidelikheid oor wat sy lewe is nie; as jy in die sentrum van die vernuwe hart kon sny, sou jy seker voetspore van die goddelike lewe vind, want jy sou liefde vir Jesus vind, nee, jy sou Christus Self daar vind!

As jy op soek is na die bronne van die see van die nuwe natuur, sal jy die Here Jesus by die fontein van alles vind. “Al my fonteine is in U,” het David gesê.

Christus—Die Lewe van die Gelowige

Christus skep die lewe-slae van die gelowige se siel.

Hy stuur die lewensvloede deur die man volgens Sy eie wil.

As jy die brein van die gelowige kon deurdring, sou jy vind dat Christus die sentrale gedagte is wat elke ander gedagte beweeg, en wat elke ander gedagte laat wortel skiet en groei uit homself; jy sou vind dat Christus die ware substansie van die innerlike lewe van die geestelike natuur van elke siel is wat lewend gemaak is deur die asem van die hemel se lewe.

Christus—Die Ondersteuning van ons Lewe

Christus is die ondersteuning van ons lewe.

Wat kan die Christen eet behalwe Jesus se vlees en bloed?

Wat sy natuurlike lewe betref, het hy brood nodig, maar wat sy geestelike lewe betref, waarvan ons nou alleen praat, het hy geleer dat “Die mens nie van brood alleen sal lewe nie, maar van elke Woord wat uit die mond van God gaan.”

“Dit is die brood wat uit die hemel neergedaal het, sodat ‘n mens daarvan kan eet en nie sterwe nie. Ek is die lewende brood wat uit die hemel neergedaal het; as iemand van hierdie brood eet, sal hy vir ewig lewe—en die brood wat ek sal gee, is my vlees, wat ek sal gee vir die lewe van die wêreld.”

Ons kan nie op die sand van die woestyn lewe nie, ons wil die manna hê wat van bo val; ons velflesse van skeppingsvertroue kan nie ‘n druppel vog aan ons bied nie, maar ons drink van die Rots wat ons volg, en daardie Rots is Christus.

O, vermoeide pelgrims in hierdie woestyn van sonde, julle kry nooit ‘n stukkie, veel minder ‘n maaltyd, om die hunkering van julle geeste te bevredig, tensy julle dit in Christus Jesus vind!

As jy op Hom voer, kan jou siel sing, “Hy het my mond met goeie dinge versadig, sodat my jeug vernuwe word soos die arend s’n.”

Maar as jy Hom nie het nie, kan jou oorlopendewynvat en jou goedgevulde skuur jou geen bevrediging bied nie; eerder sal jy oor hulle treur in die woorde van wysheid—“Nietigheid van nietighede, alles is nietigheid!”

O, hoe waar is Jesus se eie woorde, “Want my vlees is werklik kos, en my bloed is werklik drank. Hy wat my vlees eet en my bloed drink, bly in My en Ek in hom. Soos die lewende Vader my gestuur het, en Ek deur die Vader lewe: so sal hy wat My eet, ook deur My lewe.”

Christus—Die Troos van ons Lewe

Christus is die troos van ons lewe.

Noah se ark het maar een venster gehad, en ons moet nie meer verwag nie.

Jesus is die enigste venster wat lig in die Christen se gees laat val wanneer hy onder skerp verdrukking is.

Kirke White se prentjie van sy middernagse reis, wanneer een ster alleen van die hele trein die seeman se sinkende boot na die hawe van vrede kan lei, is ‘n flou maar waarheidsgetroue voorstelling van die Christen se lewe in sy uur van gevaar.

Paulus sê dat gedurende sy rampzalige reis, “Het nie son of sterre vir baie dae verskyn nie, en geen klein storm het op hulle gewoed nie, en al die hoop dat hulle gered sou word is weggeneem, maar toe, net toe, het die Engel van God aan sy sy gestaan.”

En so sal die Here Jesus ook aan sy heiliges verskyn in hul uiterste omstandighede, en hulle vreugde en veiligheid wees.

En, broeders, as Christus verskyn, wat maak dit saak waar ons is?—“Te midde van die donkerste skaduwees, as Hy verskyn, begin my dageraad!

Hy is my siel se helder oggendster, en Hy is my opkomende son!”

Moet nie van armoede praat nie!

Ons tente is die gordyne van Salomo en nie die rookgedroogde leer van Kedar wanneer Christus teenwoordig is!

Praat nie van nood nie!

Daar is allerlei kosbare vrugte wat vir my Geliefde opgestapel is wanneer Hy in my huis kom.

Praat nie van siekte nie!

My siel is nie meer siek nie, behalwe as dit van liefde is, maar vol van heilige gesondheid wanneer die Son van Geregtigheid met genesing onder sy vlerke opstaan!

Christus is die siel van my siel se lewe; Sy liefdevolle goedheid is beter as die lewe!

Daar is niks in die lewe waard om vir te lewe nie behalwe Christus.

“Wie het ek in die hemel behalwe U, en daar is niemand op die aarde wat ek meer begeer as U nie!”

Die res is bloot skimmelk en wrongel wat aan die varke gegee moet word, maar Christus is die room; alles anders is net die dop, en die kaf, en die grove meel.

Die Here Jesus is die suiwer meel.

Alles wat oorbly is die kaf; waai dit en die wind sal dit wegdra, of die vuur sal dit verbrand, en min sal die verlies wees!

Christus is die goue graan, die enigste ding wat die moeite werd is om te hê.

Die ware lewe van die lewe, die ware hart se bloed, die innermoste fontein van die lewe is in Jesus.

Christus—Die Doel van ons Lewe

Vir die ware Christen is Christus die doel van sy lewe.

Soos die skip na die hawe vaar, so haast die gelowige na die toevlug in sy Verlosser se boesem.

Soos die pyl na sy doel vlieg, so vlieg die Christen na die volmaking van sy gemeenskap met Christus Jesus.

Soos die soldaat vir sy kaptein veg, en in sy kaptein se oorwinning gekroon word, so stry die gelowige vir Christus, en kry sy triomf uit die triomf van sy Meester.

“Vir hom is om te lewe Christus”—ten minste, dit is wat hy nastreef, en tel dat enige lewe behalwe dit bloot dood in ‘n ander vorm is.

Daardie slegte vlees van hom, daardie lastige klei, daardie baie versoekings, daardie sataniese drie-eenheid van die wêreld, die vlees, en die duiwel—al hierdie dinge bederf sy uiterlike dade; maar as hy kon wees wat hy sou wees, sou hy soos die bul by Christus se altaar staan om geslag te word, of vorentoe stap soos ‘n bul in Christus se ploeg om die bloed gekoopde veld te ploeg.

Hy begeer om nie ‘n haar van sy kop ongewyk te hê nie, of ‘n asem te haal wat nie vir sy Verlosser is nie, of ‘n woord te spreek wat nie vir die heerlikheid van sy Here is nie!

Sy hart se ambisie is om so lank as wat hy kan te lewe, terwyl hy Christus op aarde beter kan verheerlik as in die hemel, en om opgeneem te word wanneer dit vir hom beter sal wees en meer eerbiedig vir sy Meester dat hy saam met Jesus moet wees waar Hy is.

Soos die rivier die see soek, so, Jesus, soek ek U!

O laat my U vind, en smelt my lewe in Une vir altyd!

Christus—Die Voorbeeld van ons Lewe

Hierdie volg uit alles dat Christus die voorbeeld van ons lewe is.

‘n Christen lê die lewe van Christus voor hom soos die skoolseun sy kopie bo-aan die bladsy plaas, en hy probeer daat in sy eie lewe weerspieël.

As Jesus ons liefde betoon het, het Hy die voorbeeld van die liefde vir die broeders gegee; en ons is bemagtig om die Here Jesus te volg.

In die innerlike lewe van die siel—“Wie is hy wat ‘n kwaad voor ‘n ander man doen?” is ons nie meer bang vir die slegte dade nie, maar ons is gebore vir die goeie dade.

As ons gesondig het, het ons dit verlaat om te rus in die boesem van die Verlosser.

Die innerlike man is die man wat ons die ewige lewe gee.

Net soos die dood die aarde bedek, is die lewe wat Christus aan ons gee om in liefde saam met mekaar te leef en vir ons Meester te lewe.

O, wat ‘n wonderlike ding om te lewe—om vir God te leef, om vir Christus te lewe, om in die gemeenskap van die Heilige Gees te lewe!

Dit is wat ons moet doen—ons moet ons gedagtes regkry, ons harte vernuwe, ons lewens in ooreenstemming bring met die wil van God.

Christus—Die Hoop van ons Lewe

Die hoop van ons lewe is Christus.

Hy is ons hoop op die heiligheid, hoop op die genade, hoop op die verlossing, hoop op die lewende God.

“Ek sal lewe en nie sterwe nie,” sê die hoopvolle siel.

Ek sal op U wag; jy, o hoopvolle God, is die fondament van my hoop!

U is die doel en die rede van my lewe, die sin van my bestaan.

Christus is die hoop wat aan ons gegee is, die hoop wat ons in die lewe hou, die hoop wat ons in die dood hou.

O, laat ons ons hoop in die Here stel; laat ons nie ons hoop op die wêreld vestig nie!

Wat is die lewe sonder Christus?

Dit is die groot wildernis van ons geeste, die akte van ons hoop.

Christus is die hoop van die gelowige, die hoop van die siel wat Hom aanroep.

Laat ons dan ons hoop in die Here stel, die hoop van ons lewe!

Die Afkeer van die Wêreld

Hulle sal dit verag. “Natuurlik!” sê hulle, “Mooi fantasieë, elegante maniere, pragtige idees.”

Verwag jy dat hulle jou troos sal bied? Wêreldlinge om jou te troos?

Dink jy regtig dat Christus enige plek sal hê om Sy hoof in hierdie wêreld te neerlê, vandag, net soos Hy dit 1800 jaar gelede nie gehad het nie?

Jy gaan rond om te vind wat God aan die jakkalse en die voëls gee—maar wat Hy nooit bedoel het om aan jou in hierdie wêreld te gee—‘n plek om jou hoof neer te lê.

Jou plek om jou hoof neer te lê is daar bo, op die bors van jou Verlosser, maar nie hier nie.

Jy droom dat mense jou sal bewonder; dat hoe heiliger jy is, en hoe meer Christus-agtig jy is, hoe vredeliker sal mense teenoor jou wees.

My liewe vriende, jy weet nie wat jy dink nie!

“Dit is genoeg vir die dissipels dat hy soos sy meester wees, en die dienskneg soos sy heer.

As hulle die meester van die huis Beëlzebub genoem het, hoe veel meer sal hulle die van sy huisgesin noem?”

Ek glo as ons meer soos Christus was, sou ons baie meer geliefd wees deur Sy vriende, en baie meer gehaat deur Sy vyande.

Ek glo nie dat die wêreld half so genadig teenoor die Kerk sou wees nie, vandag, as dit nie was dat die Kerk te tevrede met die wêreld geword het nie.

Wanneer een van ons dapper spreek, word mercenary motiewe aan ons toegeskryf, ons taal word onderstebo gedraai, en ons word met afsku van die mense ontvang.

Ons kry gladde dinge, broeders, want ek vrees ons is te veel soos die vals profete wat vrede, vrede geprofeteer het, waar daar geen vrede was nie.

Laat ons waaragtig wees teenoor ons Meester, uitstaan en uitkom en soos Hy wees, en ons moet die selfde behandeling verwag wat Hy gehad het.

En as ons dit ontvang, kan ons net sê: “Dit is wat ek verwag het.”

Christus Sal Verskyn

Die teks praat daarvan as ‘n feit wat aanvaar moet word. “Wanneer Christus, wat ons lewe is, verskyn.”

Dit is nie ‘n vraag of Christus sal verskyn nie in die Christelike Kerk.

Het Christus nie al eens verskyn nie? Ja, op ‘n sekere manier.

Ek onthou dat ek ‘n oorspronklike uitdrukking van ‘n ou godsdienstige persoon gelees het, wat gesê het dat die Boek van Openbaring net so goed ‘n verberging genoem kan word, want dit was eerder ‘n verborge as ‘n onthulling van dinge wat moet kom.

So, toe Jesus gekom het, was dit moeilik ‘n onthulling; dit was ‘n verborge van ons Here.

Dit is waar dat Hy “in die vlees geopenbaar” was, maar dit is ewe waar dat die vlees Sy glorie bedek en verberg het.

Die eerste openbaring was baie gedeeltelik; dit was Christus deur ‘n glas gesien; Christus in die mist van verdriet en die wolk van vernedering.

Christus moet nog verskyn in die sterk sin van die woord “verskyn.”

Hy moet uitkom en helder skyn.

Hy moet die klere van minagting en skande agterlaat, en kom in die glorie van die Vader, en al Sy heilige engele saam met Hom.

Dit is die konstante leer van die Woord van God, en die konstante hoop van die Kerk, dat Christus sal verskyn.

‘n Duizend vrae kom onmiddellik na vore—hoe sal Christus verskyn?

Wanneer sal Christus verskyn? Waar sal Christus verskyn?

En so aan. Wat God antwoord, mag ons vra, maar sommige van ons vrae is bloot onbeskof.

Hoe sal Christus verskyn?

Ek glo Christus sal persoonlik verskyn.

Wanneer ek aan die tweede koms dink, kan ek nooit die idee van ‘n geestelike koms verdra nie.

Dit blyk altyd vir my die mees deursigtige dwaasheid te wees wat moontlik saamgestel kan word, want Christus kan nie geestelik kom nie—Hy is altyd hier!

“Let op! Ek is by julle al die dae, selfs tot die einde van die wêreld.”

Christus se geestelike koms kan nooit wees wat in die Skrif gesê word, as die dag van ons vrylating nie.

Ek sê soms vir broeders, “Dink julle as Christus nou geestelik sou kom, ons sou die ordonnansies beter nakom?”

“Ja, beslis.”

Dink julle, byvoorbeeld, dat die ordonnansie van die Heilige Avondmaal beter nagekom sou word?

“Ja, daar is geen twyfel nie.”

Ja, maar dit bewys dan dat dit nie die koms is waarvan die Bybel praat nie, want dit word duidelik gesê van die Heilige Avondmaal dat ons dit in herinnering aan Hom moet doen, totdat Hy kom.

‘n Geestelike koms sou ons aanmoedig om dit meer ywerig te doen; daar moet ‘n ander vorm van koms wees wat ons oortuig om die Avondmaal heeltemal op te gee, en dit moet van ‘n persoonlike aard wees—want dan, en dan slegs, mag die Avondmaal behoorlik ophou.

Ons sal nie ‘n maaltyd hoef te hê om ons aan die persoon te herinner nie, wanneer die persoon self teenwoordig is in ons midde, regeerend en triomferend in Sy Kerk!

Ons glo in ‘n persoonlike heerskappy en koms van ons Here Jesus Christus.

Maar hoe sal Hy kom?

Hy sal ongetwyfeld met groot pragtigheid kom; die engele van God sal Sy metgeselle wees.

Ons neem uit die Skrif aan dat Hy sal kom om in die midde van Sy volk te heers, dat die huis van Israel Hom as Koning sal erken.

Ja, dat alle nasies voor Hom sal buig, en konings Hom hul eer betoon.

Niemand sal teen Hom kan staan nie.

“Diegene wat Hom deurboor het, sal ween oor Hom.”

Hy sal kom om tussen die regverdiges en die goddeloses te onderskei, om die bokke van die skape te skei.

Hy sal genadig kom om Sy volk hul beloning volgens hul werke voor te lê.

Hy sal diegene wat getrou was oor ‘n paar dinge, aanstel as heersers oor baie dinge; en diegene wat getrou was oor baie dinge sal heersers oor baie stede wees.

Hy sal kom om te onderskei tussen die werke van Sy volk—soos dié wat net hout, hooi en strooi is, sal verbrand word—soos dié wat goud, silwer, en kostbare klippe is, sal die vuur deurstaan.

Hy sal kom om die goddeloses tot ewige straf te veroordeel, en om Sy volk na hul ewige verblyf in die hemele op te neem.

Ons sien uit na so ‘n koms, en sonder om in besonderhede te tree, kaarte te teken, en prente te verf, is ons tevrede om te glo dat Hy kom in Sy glorie om Homself te toon soos Hy altyd was—Koning van konings en Heer van here, God oor alles, geseënd vir ewig; om aanbid en geëer te word, en nie meer verag en van die mense verwerp te word nie.

Wanneer sal Hy kom?

Dit is ‘n vraag wat ongelowigheid met ‘n skok vra.

Geloof antwoord: “Dit is nie vir julle om die tye en seisoene te weet nie, van daardie dag en van daardie uur weet geen mens nie.”

Sommige simpels sê, “Maar ons mag die week, maand of jaar weet.”

Moet nie met God se Woord mors nie, en maak ‘n dwaas van jouself omdat jy moet weet dat die uitdrukking beteken dat jy glad niks van die tyd weet nie, en nooit sal nie.

Christus sal kom in ‘n tyd wanneer ons Hom nie verwag nie, miskien wanneer die wêreld en die Kerk die mees slapend is, wanneer die wyse en die dwase maagde albei in ‘n diep slumber geval het; wanneer die bestuurders begin om hul mede-dieners te slaan, en te drink, en dronk te wees; om middernag, of miskien nie totdat die hane kraai nie, sal Hy kom soos ‘n dief, en die huis sal skielik opgebroke word.

Maar Hy sal kom, en dit is genoeg vir jou en vir my om te weet; en wanneer Hy kom, sal ons verskyn, want soos Hy sal verskyn, sal ons ook saam met Hom in glorie verskyn.

Ons Sal Verskyn

Die vierde gedagte is DAT ons sal verskyn.

“Wanneer Christus, wat ons lewe is, verskyn, dan sal julle ook saam met Hom verskyn in glorie.”

Dit is ‘n belofte. Dit is die wondere van die genade wat ons verbind aan die Here Jesus, wat Hy belowe het; dat ons saam met Hom sal verskyn.

Ek sou geen rede hê om te verwag dat ek ooit sal in die glorie van die Here mag opdaag as ek nie vir Christus was nie.

Ek kan nie hoop dat ek mag bly nie.

Ek kan nie hoop dat ek mag vry wees van die gevolge van sonde nie, maar ek kan die hoop hê dat, aangesien Hy gesterf het, ek, wat in Hom glo, sal leef.

Ek het nie die hoop dat ek die genade van God kan beleef nie; maar die hoop dat ek saam met Hom sal opstaan, het ek.

Ek het nie die hoop dat ek sal kan opstaan as Hy kom nie.

Ek kan nie hoop dat ek weer sal opstaan uit die dood nie; maar ek het die hoop dat ek saam met Hom sal opstaan.

Ek glo dat ons ook sal saam met Hom verskyn.

Wat ‘n pragtige belofte! Wat ‘n ware hoop! Wat ‘n groot ding!

As ons wil hê dat ons moet verskyn, moet ons ons aanslag in hierdie lewe hou.

Sien, ons kan nie net sê dat ons wil hê dat ons moet verskyn nie, ons moet regtig waakzaam wees en waaksaam wees om in daardie dag op te staan, en om ons aanslag in hierdie lewe te hou.

As ons ons doel bereik, sal ons met Hom in glorie verskyn.

As ons weer ‘n lang en gevaarlike pad moet stap, moet ons in die moeite in ons aardse reis wat ons moet voer, aanhou om die goeie stryd te stry.

Ek wil nie wil hê dat jy moet weier nie; ek wil nie dat jy moet instem nie; maar ek wil hê dat jy moet onthou: jy is nie meer jou eie nie; jy het met ‘n prys gekoop.

Dit is die tyd om jou werk te doen; dit is die tyd om jou hande op te lig in gebed; dit is die tyd om met jou gesig na die hemel op te kyk.

As jy jou oor aan die dinge van die wêreld verbind, sal jy nie kan kom nie; maar as jy jou oor aan die dinge van die hemel verbind, dan sal jy saam met Hom in glorie verskyn.

As jy wil hê dat die wêreld jou nie moet verag nie, dan moet jy nie aan die wêreld gebonde wees nie.

As jy wil hê dat die wêreld jou nie moet weier nie, moet jy nie aan die wêreld se beginsels gebonde wees nie.

As jy wil hê dat die wêreld jou nie moet vermy nie, moet jy nie aan die wêreld se beginsels gebonde wees nie.

As jy wil hê dat die wêreld jou moet respecteer, moet jy nie aan die wêreld se beginsels gebonde wees nie.

Dit is wat ons moet doen—en as ons dit doen, dan sal ons saam met Hom in glorie verskyn, en dan is ons gedoem om Sy glorie te ontvang.

Slotsom

Tenslotte, as jy wil hê dat jy met Christus saam in glorie moet verskyn, moet jy jou hoop aan Hom bind.

Jy kan nie hoop hê dat jy sal lewe of sal vry wees as jy nie Hom ken nie.

Die enigste hoop is in die genade wat jy in Christus het.

Hy het jou met ‘n prys gekoop, maar jy kan nie hoop hê om te kan verskyn as jy nie die hoop aan Hom bind nie.

Dink aan die dag wanneer Hy verskyn; dit sal die dag wees wanneer die regverdiges van God met Hom sal saamstem in Sy glorie.

Kan jy dit nou verwag? Dink jy dat jy dit kan verwag?

Wil jy dit hê? Dan moet jy jou hoop aan Hom bind.

Charles Spurgeon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0:00
0:00